Friday, February 5, 2010

Testimoni Pengguna RESVIVA


Nur Ili Dalia, 16 tahun

Saya mempunyai masalah haid yang tidak teratur, sukar membuang air besar dan kulit wajah yang berminyak dan berjerawat. Setelah menggunakan Resviva selama 1 bulan, haid kembali normal iaiti 7 hari sebulan. Saya boleh membuang air besar dengan selesa dan jerawat semakin kurang. Setelah 2 bulan menggunakannya, kulit wajah semakin licin & parut jerawat semakin pudar. Resviva juga telah meningkatkan penumpuan saya ketika di dalam kelas dan pada September yang lepas saya telah diumumkan antara 5 pelajar terbaik tingkatan 4. Resviva memang HEBAT! Selain meningkatkan kesihatan, ia juga memberi kecerdasan minda kita.







Pn. Darunee, 44 tahun

Saya terdedah pada bahang panas api memandangkan bekerja sebagai pengusaha kedai makan dan kerap berada di dapur memasak menyebabkan kulit menjadi kering dan kulit muka berkedut. Saya turut mengalami haid yang tidak tetap. Selepas mencuba RESVIVA, ramai yang terlejut dengan perubahan muka & kulit saya, tiada lagi masalah haid & kini saya telah hamil 2 bulan selepas 7 tahun tidak hamil. RESVIVA memang berkesan.



sebelum selepas

0 comments: